Forum | Interstate Nitro: domstol att han var en god Dallas Cowboys Tröjor - Forum | Interstate Nitro

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

domstol att han var en god Dallas Cowboys Tröjor domstol att han var en god Dallas Cowboys Tröjor

#1 User is offline   juji 

• Baby
  • Group: Members
  • Favorite Gamemode:Don't know

Posted 11 January 2018 - 04:24 AM

Liverpool-stjärnan Kudiniao vinter i årets fönster till 145 miljoner pund defektade till Barcelona, ​​men när Kudiniao lämnade Inter för att gå med i Röda armén värt bara 8,5 miljoner pund. Så i många media-ögon gjorde Inter en dålig affär. Under senare år Inter Milan tränaren Manchester Rama Johnny svarade också i denna fråga, sade han att Inter måste sälja Kudiniao är upprörd, först eftersom jag vill gå biblioteket fåglar, dels på grund av Inter Finansiellt tryck.

Inter Kudiniao avyttrades under 2008, men eftersom en ålder av 18, så att bara den formella giltigheten av Inter Milan 2010, även om Kudiniao har talang, men när stjärnspäckade Inter har ingen plats, och därmed effektiviteten i Inter Snart att hyras till Spanien för att spela fotboll. Och slutligen på vintern 2013 bytte Kudiniao till Röda armén för 8,5 miljoner pund.

Kudiniao ursprungliga överföringen värt mycket låg, då affären utlöste en Tucao Inter fans, men i årets vinterfönstret Kudiniao till 145 miljoner pounds värt att gå Barcelona efter Inter hade billig Försäljningen av Coutinhos tillvägagångssätt är igen hyped.

De senaste dagarna svarade Inter Milan-tränaren Stella Joni också på den här frågan, sade han att den ursprungliga Inter Milan sålde Kudiniao också hjälplös rörelse: "Jag flytta inte till Barcelona för att Kudiniao känner konstigt, hans framsteg ett par säsonger i Premier League är mycket stor, och nu också blivit den brasilianska anfallare, han är fullt kvalificerad att spela för de bästa klubbar som Barcelona. Coutinho kommer att stärka deras svagheter, även i utan boll, han har flera försök att hota varandras mål. började han Inter debut i Inter tränare Benitez, men jag var Inter tränare när han är också lagets start. "

"Kudiniao början har en anständig pjäs, men han och Sneijder är en spelares position, så konkurrensen är hård, men sedan dess Kudiniao framsteg började. Liverpool Köp Kuti Mourinho Inter är svårt att motstå, eftersom jag är mycket angelägen om att Kudiniao Premiership fotboll, som är Portugal tröja den sista avgörande orsaken till Röda armén för Messi tröja att spela, vi var mycket deprimerad, eftersom Kudiniao var Inter matrisen är inte Inte bara det, när Inter hade en ekonomisk börda, kunde den bara Dallas Cowboys Tröjor sälja Kudiniao, jag förstår det ursprungliga beslutet Osier Leo (Sports Director), även om stämningen är tung, men detta är ganska upprörd. Posted Image "

I intervjun, Manchester Rama Johnny även Kudiniao gjort kommenterar: "Jag har fortfarande kontakt med honom, han RONALDO tröja har alltid varit en bra kille, var och är, förutom att ha utmärkt på banan färdigheter i domstol att han var en god människa, med en hög professionalism. Coutinho sida har en mycket bra flickvän, växte de upp tillsammans, jämfört med den i Brasilien fick spela den unge mannen, Kutty Mourinho ingen förändring, stabilt liv för att hjälpa honom bryta sig ut ur den enorma potential i fotboll. "

Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.
0

Share this topic:

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users